لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کسب 6 امتیاز از تیم انگلیسی ( یوونتوس 1 - 0 سیتی )

کسب 6 امتیاز از تیم انگلیسی ( یوونتوس 1 - 0 سیتی )

سوت پایان بازی بهترین خبر برای بازیکنان و هواداران یوونتوس در دیدار مقابل سیتی بود تا صعود آنها به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود و حالا بانوی پیر در انتظار بازی آخر و صعود به عنوان تیم سرگروه می باشد.

یوونتوس (2-5-3) : بوفون - بارتزالی - بونوچی - کیلینی - لختشتاینر - استورارو - مارکیزیو - پوگبا - الکس ساندرو - مانژوکیچ - دیبالا .

نفرات نیمکت نشین یووه : نتو - روگانی - اورا - لمینا - کوادرادو - زاتزا - موراتا

منچسترسیتی (1-3-2-4) : هارت - سانیا - دمیکلیس - اوتامندی - کلیشی - فرناندو - توره - فرناندینیو - ناواس - دی بروین - آگوئرو .

نفران نیمکت نشین منچسترسیتی : کابالرو - مافئو - آدارابیویو - کولاروف - دلف - کلینا - استرلینگ.

هر دو تیم با انگیزه های زیادی وارد میدان شده بودند و یوونتوسی ها در اندیشه ی تکرار موفقیت خود در بازی های اروپایی بودند و تیم انگلیسی در فکر تثبیت صدرنشینی و فراموشی شکست لیورپول.

در نیمه ی اول شاهد یکی از بی نقص ترین بازی های تیم یوونتوس در این فصل بودیم و مانژوکیچ با ضربه ای دیدنی موفق شد دروازه ی حریف را باز کند و یووه به حق خود در نیمه ی اول برسد.

عملکرد خط میانی تیم یوونتوس در نیمه ی اول بسیار دیدنی بود و برتری این خط باعث شد تا یووه به راحتی عملکرد بازی را در اختیار بگیرد و اجازه ی شکل گیری حمله های حریف را ندهد.

در دقایقی که این برتری نصیب تیم انگلیسی می شد، آنها می توانستند به راحتی خود را به خط دفاعی یووه برسانند اما بازیکنان یووه در انتهای میدان مانع از پیشروی آنها می شدند.

فاصله ی بسیار کم میان خط دفاعی و خط هافبک باعث شده بود تا برنامه های یووه به راحتی شکل بگیرد و حمایت از تمامی نفرات به خوبی توسط بازیکنان پوششی انجام می شد و این موضوع یکی از مهم ترین نقاط قوت یووه در نیمه ی اول بود.

یوونتوس می توانست تعداد گل های خود را در نیمه ی اول به دو گل برساند اما عدم دقت در زدن ضربات نهایی باعث شد تا شانس های پوگبا و لختشتاینر به گل تبدیل نشود.

برتری یوونتوس در نیمه ی اول با همان یک گل به پایان رسید و اشتباه مارکیزیو در آخرین دقایق بازی می توانست منجر به باز شدن دروازه ی بوفون شود اما دروازه بان دوست داشتنی یووه به زیبایی مانع از رخ دادن این فاجعه شد.

در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم، موراتا مهاجم اسپانیایی وارد میدان شد و مانژو از زمین بازی خارج شد.

یوونتوسی ها تا دقیقه ی 55، دو موقعیت مناسب را برای گلزنی از دست دادند که یکی از آنها به تیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه شاهد یک بازی آرام تر از سوی دو تیم بودیم و یوونتوسی ها بیشتر سعی در کنترل بازی داشتند و همین موضوع سبب شد تا کیفیت یووه در خط حمله کاهش پیدا کند.

موراتا نیز یک بار دیگر موقعیتی فوق العاده را از دست داد تا یووه شانس خوبی را از دست بدهد و در برگشت سیتی می توانست دروازه ی یووه را باز کند اما با خوش شانسی این توپ به بیرون رفت.

کواردادو و اورا بازیکنانی بودند که برای کاهش این فشار از سوی الگری به میدان فرستاده شدند.

موقعیت ها یکی پس از دیگری برای یووه از دست می رفت و کوادرادو نیز در بدو ورود به میدان می توانست دروازه ی یووه را باز کند اما ضربه ی او نیز به بیرون رفت.

بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می شود و یووه با یک گل از تیم سیتی جلو می باشد.

4 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه ی دوم

سوت پایان بازی و برتری شیرین تیم یوونتوس در یک بازی سخت و فشرده مقابل ثروتمندترین تیم جزیره


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: